فروش و نصب انواع شومینه الکلی، برقی، دیواری، گازی، معلق، آویزان، اتانولی و باربیکیو

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

شومینه گازی

شومینه هنر به عنوان شرکتی در عرضه تهیه و تولید شومینه گازی و برقی با پشتوانه علمی کارکنان و متخصصان مجرب خود افتخار دارد که با کیفیت ترین و بهترین و با دوام ترین محصولات در زمینه شومینه را برای شما هم وطنان گرامی و ارجمند ارائه نموده و آن ها را هم چنان با به صرفه ترین قیمت ممکن در بازار های روز کشور به دست شما مشتری محترم خواهد رسانید.

این شرکت با سال ها فعالیت درخشان در عرصه تهیه و تولید انواع شومینه افتخار دارد که شومینه های در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف را به شما مشتریان محترم در تمامی نقاط کشور ارائه کرده و هر گونه فعالیت خدمات پس از فروش را به تمامی انواع مدل های شومینه اعم از گازی و برقی در تمامی اقسا نقاط کشور ارائه می نماید.

شومینه گازی

شومینه گازی را لازم است در هر جا و هر زمانی به عنوان ر طرفدارترین نوع شومینه از هر نظر و سلیقه ای که شما تصور آن را داشته باشیم می شناسند. شومینه های گازی تقریبا در تمامی جهان از نظر میزان فروش و توجه مشتریان رتبه اول را در میان رده بندی های شومینه ها به خود اختصاص داده است.

۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر ممی پور

شومینه تزیینی

ایده هایی در رابطه با شومینه تزیینی از نظر طراحی ساده ای که بنظر مدرن و تزیینی رسیده و در تمامی طول سال می تواند زیبایی ذاتی خود را داشته باشد. این مدل شومینه باعث جذاب تر شدن تمامی وسائل منزل شما خواهد شد.جمله بالا را برای توصیف این خصوصیت شومینه مورد نظر می باشد که می تواند با طرح و زیبایی خود تمامی وسائل را زیبا تر به نظر رسانیده و باعث فخر فروشی در رابطه با مرفه بودن و غنی خانوادگی شما خواهد شد.

این شومینه ای است که به خوبی در جای خود جای افتاده و کاملا مدرن و امروزی خواهد بود. واقعا هنگامی که این شومینه در فضای منزلی جای گیرد، سطح دکوراسیون و جذابیت تمامی وسائل اطراف آن افزایش یافته و باعث می شود تا تمامی وسائل جذابت تر به نظر رسیده و در عین حال نیز هدف اصلی نگاه ها در اتاق همین شومینه قرار خواهد گرفت.

می توان با کمک استفاده از رنگ ها و طرح های مختلفی از وسائل این تصویر را جذاب تر ساخته و زیبای این شومینه را هر چه بیشتر به رخ بازدید کنندگان خواهد رسانید. برای جذابیت بیشتر برای مثال می توان فرشی ابی رنگ را در وسط اتاق انداخته و دیواره ها را نیز به رنگ نیلی آسمانی تزیین نمود. ترکیب آن با دیواره های سیاه رنگ و یا خاکستری رنگ با این دو رنگ در زیر و بالای خود می تواند ترکیبی ایده آل را برای شما تشکیل داده و باعث هر چه زیبا تر به نظر رسیدن این محصول بسیار ارزشمند و زیبا گردد.

 

۱۸ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر ممی پور